Ons merk laten zien aan retailers in DIY, Pro & Garden buiten Nederland was een voorzet die we niet konden laten liggen. Die bal hadden we natuurlijke keihard binnengeschoten en zo stonden we in 2019 met een stand op de DIY, Pro & Garden beurs in Kortrijk.
De DIY, Pro, Home & Garden Beurs
Tijdens 34ste editie van de driedaagse vakbeurs DIY, Pro & Garden was SuperCleaners met een stand
vertegenwoordigt. De focus op de beurs lag op 3 pijlers: de vakhandel, de doe-het-zelf zaak en de
tuincentra. Als retailer van schoonmaakmiddelen gericht voor de vakman en doe-het-zelver voelde wij ons
helemaal thuis op de beurs!
Wat deden we daar
Op de beurs konden we mooi laten zien waar we als merk zijnde mee bezig waren, zo konden we onze
nieuwe producten introduceren. Aangezien de beurs in Kortrijk was en niet in Nederland, was het ook de
perfecte gelegenheid om te zoeken naar juiste partners voor de Belgische en Franse markt, De beurs gaf
ons dus de gelegenheid te laten zien waar we momenteel mee bezig waren en om te kijken voor
mogelijke stappen in de toekomst.
Het mooie van de beurs
SuperCleaners is een ambitieus bedrijf met ambities die verder gaan dan de Nederlandse
markt. Hoewel we in Nederland nog lang niet al onze doelen hebben bereikt., zijn we al wel
aan het nadenken wat we nog meer willen. Stilstaan betekent namelijk achteruitgang en
stilzitten kunnen we absoluut niet. Na vele mooie gesprekken met specialisten uit de
Belgische en Franse markt hebben we meer geleerd over hoe die markten in elkaar zitten.
Dit was de eerste (klus)beurs die we buiten Nederland gedaan hebben en dat beviel ons
SUPER! We hopen dat dit niet de enige (klus)beurs gaat zijn en dat SuperCleaners echt een
rol kan gaan spelen in de Belgische en Franse markt.